ВАНТАЖНИКИ КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬВИКОНУЄМО ВСІ ВИДИ ВАНТАЖНИХ РОБІТ ПІД КЛЮЧ

  • УКР

  • РУС

ВАНТАЖНИКИ КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬВИКОНУЄМО ВСІ ВИДИ ВАНТАЖНИХ РОБІТ ПІД КЛЮЧ

  • УКР

  • РУС

ВАНТАЖНИКИ КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬВИКОНУЄМО ВСІ ВИДИ ВАНТАЖНИХ РОБІТ ПІД КЛЮЧ

  • УКР

  • РУС

ВАНТАЖНИКИ КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬВИКОНУЄМО ВСІ ВИДИ ВАНТАЖНИХ РОБІТ ПІД КЛЮЧ

  • УКР

  • РУС

Квартирний переїзд Київ у день замовлення Вантажники і вантажівка у комплексі

Ідеальна формула для переїзду =
пакувальний матеріал+грузмени+вантажівка

loader carries a chair
Illustration
Illustration

Послуги одного вантажника від 120 грн/годВантажна машина від 750 грн. (подача + 2 год роботи)

● Плануєте переїзд?● Хочете перевезти меблі з квартири на дачу?● Ваш новий диван не вміщається у ліфт і його потрібно підняти сходами?
Це лише невеликий список подій, коли Вам можуть знадобитись послуги Вантажників у Вашій квартирі. Насправді цих подій може бути безліч. Ми радимо не надриватись самостійно, а викликати для цього спеціально навчених людей. Повірте, так Ви зекономите не тільки свій час, а і здоров'я.

Акційна пропозиція для організації квартирного переїзду:

Квартирний переїзд в Києві

Квартирний переїзд - це завдання, яке може викликати стомленість та стрес, але з правильним плануванням та допомогою професійних вантажників від ГРУЗMEN, Ви можете зробити цей процес значно менш надоїдливим та більш комфортним. Нижче на цій сторінці ми розглянемо основні аспекти квартирного переїзду в Києві та послуги, які можуть Вам допомогти.

Підбір машини для квартирного переїзду

Вибір правильної машини для квартирного переїзду важливий крок, який може вплинути на зручність та ефективність перевезення ваших речей. Наш оператор підбере для Вас оптимальний розмір вантажівки, опираючись на:● обсяг речей● відстань переїзду● вантажні пристосування

Квартирний переїзд під ключ ціна?

Ціна квартирного переїзду під ключ може варіюватися в залежності від багатьох факторів, таких як об'єм речей, відстань між квартирами, кількість допомоги, яку ви потребуєте та інші. Вантажні компанії Києва пропонують вантажні перевезення за різними тарифами, включаючи вантажне таксі, вантажоперевезення під ключ та послуги вантажників погодинно. Уважно ознайомтесь з їхніми тарифами та підходом до роботи та оберіть для себе варіант, який підходить сам Вам.

ЩЕ ПОДАРУНОК!Тисніть на стрілку і завантажуйте PDF файл з основними порадами для підготовки до квартирного переїзду

Додаткові послуги які вантажники надають під час квартирного переїзду та як окремі послуги :

Illustration

Поширені помилки при квартирному переїзді:

АСТАНАВІТЕСЬ! І прочитайте цей допис, а потім обов’язково збережіть його, бо він зекономить вам купу грошей і нервів під час переїзду.

● відкладання пакування речей на останній день перед переїздом (одного дня точно не вистачить, робіть це кожного вечора, хоча б протягом тижня перед переїздом)● відсутність плану розміщення меблів і техніки нової квартири. Тобто ви хочете перевезти частину меблів зі старої квартири, але не знаєте, де вони будуть стояти у новій

  • Читати далі

    ● пакування речей по категоріях, а не за місцем призначення (тобто весь одяг не звалювати в один мішок, а одяг, який буде у шафі в спальні складати окремо, одяг, який буде в дитячій — окремо, а який у передпокої — окремо)
    ● відсутність маркування пакунків або некоректне маркування (на коробці ЗБОКУ і ЗВЕРХУ, розбірливими буквами пишемо ЩО в ній, та в яке приміщення в новій оселі її заносити, а також пишемо примітки типу “обережно люстра” за потреби
    ● відсутність окремих коробок з речами, які Вам будуть потрібні у перший вечір після переїзду, включаючи пакунок з їжею та питною водою
    ● самостійне розбирання меблів. Інколи краще це довірити вантажникам, бо вони мають для цього всі інструменти та навички їх правильного пакування
    ● самостійне пакування техніки. Зазвичай вона дуже габаритна і самотужки це важко зробити правильно
    ● не тримання при собі коштовних речей, грошей і важливих документів. Так буде зручніше всім, бо Ви їх точно не загубите в хаосі переїзду
    ● перевантаження коробок і мішків. Інколи коробки завантажують так, що вони не витримують і пошкоджуються під час перенесення
    ● і найголовніша помилка - вибір ненадійної компанії для переїзду. Інколи Клієнти в бажанні зекономити, обирають фірму лише за ціною, а не за репутацією, а в результаті отримують збитки, бо під час переїзду щось пошкоджується. Подумайте про це, та ретельно дослідіть ринок вантажоперевезень перед днем Х.
    ● 
    Звісно, нам буде дуже приємно, якщо Ви зупините свій вибір, саме на нашій компанії “ГРУЗMEN”. Бажаємо Всім легких переїздів!

Illustration

Що повинно бути під рукою в день переїзду

“Це якийсь Армагедон! Як в цьому хаосі знайти що-небудь?”

Така зазвичай перша думка у Клієнтів, після того, як Вантажники занесли останню коробку та зачинили за собою двері Вашого нового помешкання.
Хто переїжджав хоч раз, добре розуміє, який це стрес, особливо в перший вечір. Кругом купа коробок, хочеться їсти... з чого?... треба застелити постіль...чим?... як сходити в душ, якщо запхав шампунь хтозна куди?
“Кароче, наллю собі пів стаканчика віскаря для зняття стресу, а потім щось придумаю...”

  • Читати далі

    Стоп! Щоб пити віскарік, коли ти будеш ситий, помитий, з приготованою постіллю, а головне СПОКІЙНИЙ, тобі треба ЗАВЧАСНО, ще у старій квартирі, підготувати пару пакунків з речами, які тобі будуть стовідсотково потрібні у перший вечір в новій оселі.

    Ці пакунки треба підписати, та попросити вантажників поставити їх в якесь окреме легкодоступне місце, коли вони будуть заносити речі.

    Тепер нарешті перейдемо, до списку цих must have речей для першого часу після переїзду:
    1) аптечка
    2) пору наборів нижньої білизни, пару пар шкарпеток, капці, піжама та домашній одяг
    3) речі, в яких потрібно на наступний день виходити “в люди” (в т.ч. і взуття)
    4) пару подушок, ковдра, один набір постільної білизни та кілька рушників
    5) окрема сумка з косметикою та засобами гігієни, яку можна одразу занести в ванну
    6) побутова хімія та кілька губок/ганчірок для прибирання
    7) одноразовий посуд/кілька тарілок, чашок, виделок, ложок, ножів
    8) чай, кава, сіль, цукор, вода питна, щось для бутербродів
    9) їжа для дітей та тварин
    10) гаджети та зарядки для них
    12) важливі документи та особливо цінні речі
    13) з побутових приладів: чайник, фен, мікрохвильовка (сковорідка за її відсутності)
    14) І НАЙГОЛОВНІШЕ: пакети для сміття, канцелярський ніж і ножиці

Illustration

Купіть це перед квартирним переїздом!

Ви думаєте, що коробки, мішки, скотч і стрейч плівка це все?

ГРУЗMEN тут з Вами посперечається))Знову все не так просто, як здається на перший погляд
● купіть і прочитайте книгу “Магічне прибирання” (ми вже про неї розповідали в попередніх дописах). Вона допоможе Вам позбутися купи мотлоху, який не доведеться перевозити в нову квартиру. А менше речей- менше витрат на пакувальний матеріал і роботу вантажників-більше простору для нових речей в новій оселі.

  • Читати далі

    ● купіть все для пакування, а саме: коробки, будівельні мішки, стрейч плівка, пухирчата плівка, ущільнювач (старі газети), великі пакети, скотч, канцелярський ніж, ножиці, джгут, маркер;● купіть мийні засоби, губки, ганчірки, сміттєві мішки та відро для прибирання у новій квартирі. Навіть якщо Ви вже зробили там генеральне прибирання, під час і після розпаковування речей доведеться прибирати знову;● вологі та сухі серветки (багато), питна вода, їжа для перекусу (знадобиться у день переїзду).

Illustration

Чому важливо мати план розставлення меблів у новій квартирі під час здійснення квартирного переїзду?

Абсолютно хибна фраза під час переїзду у нове помешкання:

“Ой, Хлопці ставте де-небудь, потім розберемося самі!”.

Чому? Нумо розбиратись
По-перше, нафіга Вам потім на своєму горбу тягти клунки наприклад з речами, які потрібні на кухні зі спальні, бо Ви ж сказали вантажникам “ставитиденебудь”, от вони й поставили. Адже слово Замовника — закон.По-друге, Ви вже найняли Вантажників, витратила на їх роботу кошти (і не маленькі), так скористайтеся їх роботою по максимуму. Хай вони рознесуть речі, меблі та техніку у ті приміщення, де вони потім будуть і стояти. Їм все одно де, що вивантажувати, а Вам потім менше роботи.

  • Читати далі

    Ви скажете, що це очевидна річ, вивантажувати речі у “свої” кімнати. Тому цей пост ми пишемо аби побазікати... Та повірте, Ви такі грамотні зараз, а в день переїзду Ви можете перенервувати, забути що куди і, щоб цей жах як переїзд скоріше закінчився, махнете рукою та скажете: “Ой, Хлопці ставте де-небудь, потім розберемося самі!”.

    Щоб такого не трапилось рекомендуємо Вам перед переїздом зробити три прості дії, які не займуть багато часу, але допоможуть повністю використати роботу Вантажників на Вашу користь. А саме:
    1) написати план розставлення меблів і техніки по кожному приміщенні. Наприклад: спальня: телевізор №1, торшер, письмовий стіл; кухня: телевізор №2, обідній стіл. Тобто перераховуєте ті речі, які із старої квартири поїдуть у нову. Інколи меблів і техніки їде не так вже і багато, більше їде речей (див. Пункт 3).
    2) при пакуванні речей. Пакувати їх за місцем, а не за призначенням. Тобто весь одяг не звалювати в один мішок, а одяг, який буде у шафі в спальні складати окремо, одяг, який буде в дитячій — окремо, а який у передпокої — окремо.
    3) підписувати великими зрозумілими буквами кожну коробку і кожен пакунок. Пишемо ЩО (одяг) в середині та КУДИ (дитяча) нести.

    Загальний список всіх речей меблів та техніки по кожному приміщенню та підписані коробки, допоможуть Вам швидше здійснити переїзд та розпакування всього збіжжя.