ВАНТАЖНИКИ КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬВИКОНУЄМО ВСІ ВИДИ ВАНТАЖНИХ РОБІТ ПІД КЛЮЧ

  • УКР

  • РУС

ВАНТАЖНИКИ КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬВИКОНУЄМО ВСІ ВИДИ ВАНТАЖНИХ РОБІТ ПІД КЛЮЧ

  • УКР

  • РУС

ВАНТАЖНИКИ КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬВИКОНУЄМО ВСІ ВИДИ ВАНТАЖНИХ РОБІТ ПІД КЛЮЧ

  • УКР

  • РУС

ВАНТАЖНИКИ КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬВИКОНУЄМО ВСІ ВИДИ ВАНТАЖНИХ РОБІТ ПІД КЛЮЧ

  • УКР

  • РУС

Переїзд офісу під ключ у Києві від 1800 грн

office relocation

Перевеземо Ваш офіс за один день під ключ!

● Ваш офіс змінює місце розташування?● Потрібні вантажники, які акуратно перенесуть Вашу техніку і обладнання?● Ви закриваєте офіс?
Робота з "офісами" - наше основне спрямування роботи, тому ми добре знаємося на всіх тонкощах цієї роботи. Ми працюємо швидко, якісно та злагоджено. Ви будете приємно вражені нашою роботою
Замовляйте безкоштовний виїзд нашого спеціаліста на прорахунок вартості переїзду і вже на наступний день після всіх домовленостей очікуйте вантажників і вантажівку від ГРУЗМЕН

Натискайте на кнопку нижче та заповнюйте форму, щоб замовити дзвінок нашого оператора

ГРУЗMENИ в роботі

Офісний переїзд у Києві: Простими кроками до нового початку

Переїзд – грандіозна подія для Вашої Компанії

Офісний переїзд – великий крок для будь-якого бізнесу. Добре, що в Києві є безліч можливостей для зручної релокації Вашого офісу. Давайте розглянемо, як зробити це просто і без зайвого клопоту.

Перед тим, як розпочати підготовку до переїзду, необхідно визначитися з типом офісного переїзду.
Тип та масштаб переїзду впливає на ціну офісного переміщення та його тривалість!

Типи офісного переїзду в залежності від відстані переміщення

Це коли Ваш офіс переїжджає всередині будівлі чи на тому ж поверсі. Цей вид переїзду часто менш складний і вимагає замовлення вантажного транспорту, але все одно вимагає ретельної організації.

Якщо ваш офіс переміщується у межах міста, це місцевий переїзд. Такий тип офісного переїзду здійснюється за допомогою вантажного транспорту за один-два дні.

Якщо ваш бізнес переїжджає до іншого міста, потрібна більш серйозна підготовка. Вантажоперевезення в цьому випадку будуть дорожчими, ніж маршрут по місту. І тривалість переїзду може бути більшою за два дні

Переїзд офісу до іншої країни - це процес переміщення всіх активів підприємства з однієї країни до іншої. Цей тип офісного переїзду є найбільш тривалим і дорогим, а також вимагає найбільш ретельної підготовки

Типи офісного переїзду в залежності від масштабу бізнесу

Хто? Індивідуальні підприємці, фрілансери, невеликі стартапи. Зазвичай для такого офісного переїзду потрібно:Транспорт - маленький бусК-сть вантажників - 2 особиТривалість - 3-4 годиниЦінавід 1800 грн.

● Хто? Невеликий офісний простір, зазвичай для компаній із кількістю співробітників до 20 осіб● Транспорт - вантажівка від 5 т● К-ть вантажників - 2-4 чол● Тривалість - від 4 годин● Ціна - від 3500 грн.

● Хто? Офіс, призначений для компаній середнього розміру, часто з кількома відділами (понад 20 осіб)● Транспорт - вантажівка від 5 т● К-ть вантажників - від 4 чол● Тривалість - від 8 годин● Ціна - від 7000 грн.

● Хто? Невеликі виробництва, магазини, аптеки, стоматології, кафе, ресторани, салони краси та ін. Транспорт - вантажівка від 5 т● К-ть вантажників - від 2 чол● Тривалість - від 4 годин● Ціна - від 4000 грн.

Офісний переїзд. Етапи переїзду від ГРУЗMEN

1

Оцінка офісного переїзду

● Одразу після Вашого дзвінка, до Вас приїде наш представник
● БЕЗКОШТОВНО проведе попередню оцінку обсягу та характеру вантажу, щоб визначити необхідне обладнання та кількість персоналу
●  Розробить з Вами план переїзду (хронологію, пріоритети, додаткові послуги, ціни та терміни)

2

Розбирання та демонтаж меблів

● Демонтаж меблів: Вантажники розбирають та демонтують меблі, якщо це необхідно для зручнішого транспортування.● Від'єднання обладнання: Вантажники можуть від'єднувати комп'ютери, офісне обладнання та інші пристрої.

3

Упаковка та маркування вантажу

● Вантажники забезпечують наявність пакувальних матеріалів, таких як коробки, плівка для пакування, папір тощо.
● Далі вони упаковують офісне обладнання, меблі та інші предмети, забезпечуючи їхню безпеку під час транспортування.
●  Потім кожен упакований предмет маркується із зазначенням місця призначення, номера коробки та вмісту для зручності розпакування.

4

Навантаження та транспортування

● Організація вантажних місць: вантажники оптимізують розподіл вантажу в транспортних засобах для мінімізації ризиків пошкоджень.● Навантаження: Вантажники займаються фізичним навантаженням упакованих предметів у транспорт.● Транспортування: Перевезення вантажу до нового місця з дотриманням встановленого графіка.

5

Розвантаження та розпакування

● Розвантаження: Вантажники вивантажують вантаж на новому місці і розташовують його відповідно до маркування.
● Розпакування: Розпакування та розміщення предметів відповідно до попередньо розробленого плану.
● Складання меблів: Вантажники можуть займатися збиранням та встановленням меблів на новому місці.

Додаткові послуги, які надають вантажники
під час офісного переїзду та як окремі послуги:

Основні категорії предметів,які транспортують під час офісного переїзду

Illustration

Перевезення офісних меблів

● Робочі столи ● та стільці● Шафи, полиці та стелажі● Комп'ютерні стійки та робочі місця.● Расепшн

Illustration

Перевезення офісної техніки

● Комп'ютери, ноутбуки та монітори● Принтери, копіювальні апарати та сканери● Сервери та мережеве обладнання.● Кабелі та дроти

documents

Транспортування документації

● Паперові документи, файли та архіви● Канцелярське приладдя● Офісний папір та папки● Особисті документи

medical equipment

Перевезення обладнання

● Спеціалізоване обладнання, пов'язане з видом діяльності компанії (вітрини, сейфи, тренажери, верстати тощо)● Кухонна техніка

flowers in the office

Перевезення декору

● Картини, плакати та інші елементи декору● Рослини та квіти для офісу● Посуд, столові прилади та кухонне начиння● Світильники

Офісний переїзд у Києві.
Як підготуватися власникам та співробітникам

Офісний переїзд – це не одноденний захід. Точніше, сам процес переїзду може зайняти один день, а ось підготовка до нього зазвичай триваліша. Зазвичай чим краще пройшла підготовка до переїзду, тим швидше і простіше він відбувається. Тому детально розглянемо основні етапи переїзду офісу.
ПлануванняПланування – ключовий момент. Розробте детальний план, розподіліть обов'язки між співробітниками. Це дозволить уникнути неприємних сюрпризів.
Визначте бюджетВизначте свій бюджет на переїзд та уточніть всі можливі витрати, включаючи витрати на пакувальний матеріал, послуги вантажників та транспортних засобів.
Визначте датиВиберіть оптимальний час для переїзду, відштовхуючись від графіків ділових зустрічей та графіків співробітників.
Поінформуйте співробітниківПроінформуйте своїх співробітників про майбутній переїзд, надавши їм необхідну інформацію та підтримку.
ІнвентаризаціяСкладіть докладний перелік усіх речей, які потрібно перевезти. Це допоможе не втратити нічого важливого та уникнути проблем при розпаковуванні.
План розміщення меблів та обладнання в новому місціЯкщо Ви хочете, щоб вантажники вірно розставили все на новому місці, Вам необхідно подбати про наявність плану розміщення ДО ПЕРЕЇЗДУ
УпаковкаЗазвичай упаковкою займається транспортна компанія. Вантажники самі закуповують пакувальний матеріал та пакують усі предмети, а потім надають Вам усі відповідні чеки. Ваша справа тільки проговорити з оператором при замовленні переїзду кількість і тип позицій для перевезення
Замовлення вантажників та вантажної машиниВибір надійних вантажників – головна складова комфортного офісного переїзду у Києві. Дуже уважно поставтеся до цього вибору і не ведіть дешевий сир. Адже він буває тільки в мишоловці...

Як довго відбувається офісний переїзд

Час, необхідний для офісного переїзду, залежить від багатьох факторів, таких як розмір офісу, кількість речей, відстань між старими та новими офісами. Зазвичай, стандартний офісний переїзд може займати від одного до декількох днів.

Точніше про терміни, Вам зможе сказати представник транспортної компанії, який приїде до Вашого офісу для оцінки обсягу робіт.

Основні послуги в офісному переїзді, які надає транспортна компанія

Професійні компанії з офісних переїздів пропонують широкий спектр послуг, щоб зробити процес максимально комфортним для вас.

Послуги вантажників
Професійні вантажники – основа в офісному переїзді. Вони дбайливо поводяться з вашими речами та технікою, а також стежать за безпекою перевезення.

Вантажоперевезення
Компанія надає спеціальні транспортні засоби для перевезення вашого майна. Наша компанія працює тільки з перевіреними водіями, які утримують у порядку свої авто.

Складання-розбирання меблів
Якщо в процесі офісного переїзду необхідно розбирати деякі меблеві позиції, то вантажники це роблять і після приїзду в нове місце, збирають ці позиції заново.

Розміщення всіх предметів

Після прибуття в нове місце дислокації офісу вантажники розставлять все так, як Ви їх попросите. Для коректного розміщення меблів та обладнання, добре мати план розміщення. Після розміщення, Ваша компанія зможе продовжити роботу наступного ж дня.

Офісний переїзд. Ціна

Вартість офісного переїзду залежить від кількох факторів: обсягу речей, відстані, послуг, які Вам потрібні. Щоб отримати точну оцінку, зв'яжіться з нами та викличте оцінювача. Наш представник буде у Вас у найкоротший термін!

Як замовити офісний переїзд у Києві

Дослідження ринкуВивчіть ринок послуг з офісних переїздів у Києві. Відгуки клієнтів, рейтинги компаній – все це допоможе вам обрати відповідного партнера.
Запросіть оцінкуЗв'яжіться з обраною транспортною компанією та запитайте оцінку вартості послуг. Уточніть всі деталі та запитайте та отримайте детальний план переїзду.
Офісний переїзд – це важливий етап у житті вашого бізнесу, і підготовка до нього важлива не менше, ніж процес. Наймайте професіоналів, плануйте заздалегідь, і ваш офісний переїзд до Києва пройде гладко і без зайвого клопоту.